Påskhelgen överallt

Kändes som jag just kom hit till Kungsbacka, men imorgon är det dags att åka hem igen. Kallar Oslo för mitt hem nu, för det är ju faktiskt där jag bor :) Just nu känns det verkligen skit att behöva åka tillbaka, ska dessutom jobba 12 timmar på tisdag. Men vad kan jag göra åt saken? Får tänka på pengarna och våran kommande resa. Gäller bara att njuta nu ordentligt imorgon het enkelt.

Vad har jag hittat på i helgen då? Joo i torsdags åt några från gamla klassen på resturang i Linné, Bellini hette den. Jättegod mat. Den resturangen kan jag verkligen rekommendera. På fredagen var jag inne i Göteborg, träffade Petra för en frukostdejt och Tove för en glassdejt. Mysiga tjejer! Sedan på kvällen var jag bara hemma med familjen. Igår, påskafton. Fick inget påskägg, hade nog inte varit så snäll...hehe. Sedan åkte vi ner till sommarstugan, hela släkten kom. Underbart! Åkte därifrån vid 18 och laddade för utgång. Blev riktigt lyckat. Idag har jag varit en sväng på mässan med Amanda, köpte mina efterlängtade converse. Kanske kommer en bild på dem snart :) Nu ska jag skriva lite och uppdatera mitt cv hade jag tänkt. Puss på er och Glad Påsk, försenad...

Här kommer vårbilder från helgen:


Mina fina. Kusinbarn albin och kusin Nellie

Sötaste Kusinbarn Olivia


Coolaste Killen i stan...

Orkade inte lägga upp fler bilder på barn, men det är tydligen bara dem som fastnar på kameran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback