ochlo

Är tillbaka hem till Oslo igen! Helgen har varit fin, filmmys med gamla klasskamrater på fredagen. Jättelyckad middag och utgång med Julia. Min fina som jag inte kommer träffa på 1 år! Kommer sakna dig supermegamycket gumman! Sedan på söndagen en skön bussresa tillbaka hit till vår lill lägenhet. Idag har jag ett jobbuppdrag att utföra, sedan har jag lovat A att gå på Cardio Combat med henne, jag kommer att dö! Hej och hå, funderar på att ringa mitt gamla jobb och fråga om jag får jobba lite imon, ska suga lite mer på den karamellen dock.... Puss och Hej nu måste jag rusa ner till stan! Enjoy




Kommer sakna dig Julia Schtek! <3 LOVE

Kommentarer
Postat av: schteken

älskar dig <3

Datum:2011-08-22 Klockan:22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback