elf

Idag tog mitt puder slut, fan jag verkligen hatar att lägga pengar på smink, men man måste ju. Och av någon konstig anledning så tar alltid slut samtidigt. MEN idag fick jag ett paket med posten, hade helt glömt av att jag för kanske 1,5 vecka sedan (fiskminne ja) beställde massa smink från en hemsida som heter ELF. Elf är ett sminkmärke från USA. Har aldrig beställt något därifrån men det gick jättesnabbt och bra. Frakten kostade bara 25 kr. Men det bästa kommer nu, produkterna var jättebra och fina förpackningar. Dessutom så var det jättebilligt. Jag köpte, puder, foundation, booster,conceler, läppstift, ögonskugga, creamshadow för c. 240 svenska kronor inklusive frakt!! Och allt smink var mineral också. SUPER! Jag testade allt precis och tyckte att allt var jättebra, la sig naturligt utan att bli en kaka. Och ögonskuggan skönk in jättebra. Jättebra, haha gillar ordet jätte.
Om jag nu ska säga en negativ sak när jag ändå recencerar så var pudret, concelern och boostern i ganska små förpackningar. ;)





Om ni inte har kikat in sidan så gör det! :D Det är värt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback