on the bus

Känns som den rubriken är ganska välanvänd från min sida ;) Men så är det, sitter nu på bussen till kära Oslo, den är framme 22:40 och hittills har internet bara krånglat lite. Men solsidan funkade inte att se tyvärr. Men har ju godis, film och tidningar så jag klarar mig. Nu har vi inte hunnit komma till Uddevalla än och hela bussen är full, MEN jag sitter själv, en så länge.... hoppas att ingen går på, absolut ingen stor kille som ska ta upp 1,5 platser som han när jag åkte till Sverige gjorde :P Men om det är en snygg kille får han gärna sitta bredvid mig, hehe.... Jag har haft en skön helg hemma. Har hunnit med rätt mycket, varit ute, festat, shoppat, varit i Alingsås, hälsat på farmor och farfar på landstället och varit på 1 års kalas för sötaste Ida. Inte illa. Men nu orkar jag inte skriva mer för datorn bränner på låret :P Imon börjar jag 10 och taggar inför en ny jobbvecka ;) Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback