rostad majs

Nu är jag "hemma" igen i Oslo, tillbaka till vardagen om man säger så. Fick jobba på ett annat BIT idag, lite kul med omväxling. :) Sedan blev det träning, kom dit och tänkte, nej nu vill jag prova någonting nytt. Så jag testade Hathe Yoga. Det var sjukt svårt yoga so kanske inte var för nybörjare, men jag var faktiskt ganska vid. Och shhiiiit vilken träning, har redan ont i vaderna. Trodde inte ens att det skulle vara jobbigt. Nu sitter jag här och kollar på svt, haha vilket liv. Har lagat tortellini med franska örter och på toppen lite torkad majs, det är såååå gott! Mitt nya "nyttiga" favoritgodis :D Nu kommer snart Amanda hem, då ska vi prata om våra helger. Pusssss Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback