Tråkig helg väntar

Känner på mig att denna helgen kommer bli tråkigaste på länge. Amanda lämnar mig för Sverige, förstår inte detta ;) Haha. Så jag har tagit på mig så mycket jobb jag kan för att istället kunna åka hem nästa helg. Underbart. Jobbar 12-closing imon, 13- closing på lördag och 9:30-16 på söndag. Sedan jobbar jag ända tills torsdag då jag tar nattbussen hem kl 23 till Sverige. Har massa hemlängtan nu!!

I helgen annars ska jag inte göra något alls, inget planerat. Ska känna på livet som egen ensam flicka i liten tom lägenhet. Haha tragiskt det låter :P Men men, ska försöka träna lite med hade jag tänkt. På måndag är det alla hjärtans dag. Förra året tänkte jag, nej nästa år ska jag inte fira den ensam. Men jag gillar inte den dagen i år heller tyvärr. Kanske ska på bio med Amanda och Vilde. De får bli mina valentines :) Nu ska jag kolla lite på tv, sedan ska jag sova en lååång natt. Puss, Enjoy



Kommentarer
Postat av: M+P+S

<3

Datum:2011-02-10 Klockan:22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback