Lördag

Inget festande denna helg, det låter grymt! Jobbade igår till halv 12, idag börjar jag 13 och imon börjar jag 9:30. Imon ska jag även träna efter jobbet. Men gör man inte för att få åka hem nästa helg istället :) Wiihoooo! Fick hit lite saker igår från mamma eftersom Amandas föräldrar och syster är här och hälsar på. Fick b.la kaffe och mina bikinisar från hm jag beställt. En korallfärgad som visade sig vara orange satt perfekt, dock var jag mycket blek i den. Men brunheter kommer ju... Och den andra var bara fail, hur man göra en bikini som täcker halva rumpan? ;) Nu måste jag fixa mig lite. börjar jobba kl 13. Puss på er! Enjoy


Kommentarer
Postat av: julia

kajan det är inne att visa rumpen nu vettu!

förresten... kommer du hem?? vilka datum är du hemma? <3

Datum:2011-01-16 Klockan:17:13:57
URL: http://plockepinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback