Love and other drugs

Love and other drugs är en ny film som kom ut den 21 januari på bio, iaf i Oslo. Jag har fått  biobiljetter från jobbet så på fredag tänkte jag bjuda min sambo på bio, som jag gjort 2 gånger innan ;) Jag är så snäll, hehe. Det är tydligen årets sexigaste, hetaste, romantiskaste, drama komedi. Låter lite väl överreklamerat men vi får väl se. Huvudrollerna i filmen spelas av Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway. Kom och tänka på filmen när jag såg bilden nedan på Anne. Om jag någongång skulle ens komma på tanken att få chansen att gå på röda mattan i glittrig långklänning skulle jag definitivt ha denna klänningen, så jävla snygg! Jag kan dö dör snygga ryggar på klänningar, nästan.... Har någon av er sett filmen förresten?


Kommentarer
Postat av: julia

jag har ju det! en naken jake var femte minut. helt sjukt. underbart alltså.

Datum:2011-01-24 Klockan:14:46:52
URL: http://plockepinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback