Resturang, bio, träning

Usch, jag har sämsta rubrikerna. Haha. Nu var det längesedan jag skrev. Har inte hunnit, har inte ens hunnit träna sen jag kom hit till Oslo igen. Segt. Men idag slutar jag jobbet kl 18. Hade tänkt att klämma in lite gym då, innan jag och A ska gå på "Love and other drugs". Om det fins biljetter då. Iförrgår så kom Lotta och hälsade på en stund. Hon skulle hit och fixa visum på den amerikanske ambassaden eftersom hon ska jobba på den norska paviljongen på disneyworld i Florida i ett år. Snacka om sjukt jobb. Så då kom hon hit och sov här i våran lilla lya. Det var mysigt, på kvällen satte vi oss ute på ett ställe och tog ett glas. Igår var vi på resturang och åt middag. Big Horn steakhouse. Supergott, åt upp alldeles för fort, vips var det slut. :P Jag och Amanda bjöd nämligen Jonas och Kristoffer på middag eftersom de låtit oss bo hos dem de första två månaderna vi bodde i Oslo.

Vad är helgens planer då? Jooo imorgon jobbar jag 09:30-17 sedan är det utgång på g skulle jag tro. Vart och hur vet vi inte än, det löser sig. Amanda är ledig så hon har lovat att laga lite mat till jag kommer hem från jobbet, underbart. Sedan söndag är A ledig, jag jobbar 12-16. Nu måste jag springa och sminka mig. Hoppas ni mår fint! Enjoy


Saknar sommaren nr jag ser denna bild på Elise Taylor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback