Min dag i bilder.

Hej allesammans. Trots en tråkig helg ensam hemma i lägenheten, men roliga utekvällar mår jag fint. Nu har jag bara en vecka kvar på BIT. Sedan flyttar jag hem i sommar. Vecka 26 är det planerad en sista minuten med min sambo och Petra, har dock inte hittat den perfekta än. Letar hejvilt. I höst kommer jag tillbaka till Oslo såklart. Den stora fråga och problemet är vart jag ska jobba, lämnar ut cv och säker jobb överallt känns det som. Jaja, här kommr lite bilder på min dag. Jobbade 7-15, sedan lite stan. Köpte med mig en ring. Fin dag, nu ska jag och min Amanda laga mat, får se vad vi hittar på. Sedan en liten powerwalk på det. Puss på er! Enjoy

 


Just nu känner jag att jag inte alls vill flytta ifrån Oslo, det är en så vacker stad.


Bästa accesoaren.
LOVE - Lindex
Löv - A&C
Turkos sten - Raglady by Tara
Kors - Gina Tricot (ny idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback