virkat

Tumblr_lm4p6axra61qj4a8jo1_500_large

Provar massa kläder, gud vad jag älskar sommarens kläder! Dessutom har jag fått någonslags kärlek till vitt virkat/stickat/spets, LOVE. Just nu springer jag och Amanda runt i lägenheten och tar på oss massa olika kombinationer och bara drömmer om vad man ska matcha och fixa med. När tar man på sig alla dessa fina kläder? ALDRIG. Det är det som är tråkigt med ett jobb där man har jobbkläder. Hatar det rent ut sagt. Nu är det snart sovdags, försov mig förrestenidag, hade tagit fel på öppning och stängning, trodde jag började 10, började 7. Efter att chefen hämtat mig hemma och 20 min senare var jag redo. Osminkad och allmänt äcklig. Måste hända alla någongång, min första försening faktiskt. :D Nu ska jag göra någotannat, vem fan läser denna meningslösa blogg?

Kommentarer
Postat av: Favoritmamma

Jag!

Datum:2011-06-08 Klockan:23:04:29
Postat av: Petris

Och jag!!!

Datum:2011-06-09 Klockan:13:19:05
Postat av: Julia

ÅÅh gud vilken fin! Är detta bara en bild du hittat eller vet du vart den toppen finns? :)

Datum:2011-06-16 Klockan:22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback