Lugn

Helgen har varit mycket lugn. Jobbade i lördags till 18, sedan tog jag det bara lugnt hemma medans ens sambo var ute och gjorde stan osäker ;) Haha. Att vara 20 har ju vissa fördelar, men om 4 veckor är jag där med, längtar! :D Sedan igår var vädret strålande i Oslo. Så jag, Amanda och Vilde gick en lång promenad till slottet och slutade med en fika på Karl Johan. Mysigt! Jättevarmt var det så jag invidge skinnjackan och conversen, lycklig tjej! Sedan hem en snabbis innan det blev filmkväll hos Amandas jobbkollegor. Vi såg Inglourious basterds. Den var faktiskt riktigt bra, lite knäpp bara ;) Nu sitter jag här och känner mig lite stressad. Börjar kl 10 och har inte börjat med något än. Jaja, nu ska jag dra, startar med positivitet till en ny vecka. Hoppas den går fort för i helgen blir det hemvisit. Dumt nog valde jag att åka hem till Sverige när mina föräldrar valde att åka till Prag, jag åker ju hem för att träffa dem, men nu klagar jag inte till huset för mig själv hela helgen ;) Här kommer få bilder från i söndags: Enjoy


Efter 6 månader känner jag mig fortfarande som en turist ;)

Misslyckade hoppbilder

Amanda gladsoldat Kajsa

Ser ut som jag har sidecut, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback