Shoppingförbud

Hej fina april, eller imorgon iaf. Nu snöar det! Fy fan, förra veckanvar det + 15 grader här. Killme. Men idag är jag ledig, men kunde ändå inte sova ut så länge som jag borde. Åååå nu blir jag sur på den jävla snön! Men ikväll är det utgång, på en torsdag ja. Och jag jobbar 10 på fredag, awsome :) Men fyller någon år så fyller någon år... Ikväll är det Ingrid som ska firas. Om 2,5 vecka är det min tur, LIKE.
En annan sak som jag lovat mig själv är att jag måste spara mert pengar, annars kommer vi aldrig komma iväg på någon resa känns det som. Därför har jag lovat mig själv att ha shoppingförbud hela april. Inga nya sommar eller vårkläder ska inköpas, även om det är finaste plagget i världen.... hehe. Det enda jag får köpa är frukostmat. Annan mat har vi hela frysen full, får leva på nudlar annars. Men idag är det den 31 mars, vilket innebär att jag har cirka 24 timmar på mig att shoppa loss, hehehe.... vill hitta en vit transparent skjorta att ha på mig ikväll.... Puss på er nu ska jag hoppa i duschen! Enjoy


Ska chilla så här i badet, fast jag skulle väl duscha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback