fel

Veckan har varit lite sådär. Nu är det onsdag. Imon efter jobbet åker jag till Göteborg, sedan vidare mot mitten av Sverige och hälsar på saknade Sara :D Wiihoooo. Tydligen har det varit fel på min blogg i några dagar. Men nu hoppas jag allt står rätt till. Även idag blir det 10- c. 19 jobb. :) Har förresten sagt upp mig från BIT. Slutar 22 juni. Sedan är jag ledig 2 veckor innan jag börjar jobba på Liseberg v. 28. Sedan får vi se vart sommaren tar mig. Höstär det iaf Oslo som gäller, hoppas på lite andra jobberbjudanden fram tills dess. Nu ska jag sätta mig på cykeln strax. Puss på er! Enjoy


Så här mysigt hade vi det på takterassen i söndags.
Amanda och Lotta.
Grillat stog det på menyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback