Tant

Jag - Säg ett ord!
Amanda - Tant.
Så det fick bli min rubrik idag. Har inte gjort mycket idag. Har inte alls någon lust att skriva något här. Tycker mest det är jobbigt. Så ni får står ut med dålig uppdatering men ska ändå spara bloggen till vår resa i vinter. Imon är det äntligen lördag, jobbar till 18. Sedan är det fest, ska ut. Suprise. Älskar det.

Annars händer väl inte så mycket i mitt lilla liv. I tisdags var det sjuttonde maj. Och det firades rejält kan jag lova. Har nog aldrig sett så mycket firande och glada (fulla) folk på ett och samma ställe. Det var helt sjukt, önskar att Sveriges nationaldag kunde firas så med. Dagen blrjade med champange och smörgårdstårta med jobbet. Vi var hett härligt gäng. Satt där och åt i finkläder. Känndes verkligen som studenten när man började dricka så tidigt, fint minne. Sedan drog vi oss vidare mot Karl Johan, Aker Brygge, Solli och avslutade kvällen härligt på balkongen.

Nu sitter vi båda här i myskläder, köpte två tröjor till mig och min sambo idag. Likadana blåa velortröjor, kan lova att vi ser lite roliga ut. Annars ar jag shoppat för mycket på sistonde, ska ta mig tid på söndag så ni får se. Nu ska jag äta upp resten av vårt fredagsgodis, sen ska jag nog sova. Att gå upp 05:15 gör mig rätt död den här tiden. Här kommer lite av alla bilder från i tisdags. Enjoy







Avslutar med lite norsk potatis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback