Slöndagen

Slö söndagen. Men ska man behöva göra något vettigt på sin enda lediga dag i veckan? Känner att det kan behövas att göra absolut ingenting på söndagar. Men vi har trots allt gjort lite idag. Igår var vi självklart ute, var på ett "nytt" ställe som hette Ish. Innan dess hade vi förfest hemma i våran lilla lya. 6 st blev vi tillslut. Trevligt. Så imorse såg det inte direkt prima ut i lägenheten så fick börja med att städa. Dessutom lekte jag rörmockare och rensade handfatet, sjukt äckligt. Efter att ha tömt rören av 1 kg hår och brun sörja så rinner nu vattnet strålande fint, är lite stolt över mig själv. Avslutade denna slö söndag med besök hos Lotta och Jacke. Och lite chips, cola och pizza.....

-
Är så sjukt dugen på en till tatuering, förstår verkligen de som säger att man blir fast. MEN vet inget direkt jag vil göra, och vill inte göra något som inte betyder något. Men vill ha något på foten. Här är ju en bild på tatueringen jag gjorde i somras, den har jag visat innan, men är fortfarande sjukt nöjd. För er som inte vet så står det min lillasysters namn Stina i blindskrift för hon är blind. Ska försöka hinna fylla i den innan vi åker också. Shit vad mycket som ska hinnas med på 5 dagar i Sverige innan vi drar ut på äventyret. 2 veckor kvar tills vi åker imorgon! CRAZY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback