Torsdagsträning.

Idag har jag minsann varit duktig. Först jobbat från 9-17:30. Idag var det kul att jobba, fort gick det med! :) Sedan åkte jag till Amandas jobb och hämtade upp henne för Zumbaträning. Och det var med samma tränare som vi tränade med förra året, hur kul som helst, hon var dock bara vikarie :(. Sedan lagade jag supernyttig mat bestående av stekt lax med massa sallad. Asgott! Lite beachtänkande har man trots allt ;) (behöver inte nämna de antal m&m jag proppade i mig efter maten) ;) Heheheh... Imorgon ska jag gymma, sedan jobb från 14-22 :D Sen är det lördag, då är det fest. Näst sista helgen i Oslo! Nu ska jag kolla på något avsnitt av något kul, sen blir det straight to bed.


God natt mina fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback