buller i öronen

Gud jag har helt glömt av att skriva om mitt intressanta liv, kan bero på att det inte alls är intressant för tillfället. Haha. Helgen var grym, party fredag, party lördag. Mycket roligt! Hittade ett grymt ställe också där vi festade loss, smart att hitta det 2 månader innan man ska åka härifrån. Men men igår sov vi till 2, välbehövligt. Sedan hade vi filmmys med pizza hos Lotta och Jacqueline. MYS! Idag har jag jobbat från 12 - 20. De har börjat bygga om i butiken, eller ja rulltrappan brevid så idag har vi inte haft många kunder alls och bara hört massa buller i öronen. FY FAN! Huvudet mår inte bra nu. Nu går jag bara och väntar till torsdag natt då jag äntligen får åka hem till fina Göteborg. Saknar det jättemycket nu! Ska bli såå skönt att komma hem! På fredag ska jag på Håkan Hellström, och på söndag är det 1-års kalas på shemat. Annars får vi väl se vad jag hittar på. Nu måste jag sova. Puss på er!

GLÖMDE, att idag är det exakt 1 års sedan jag satt på min madrass hemma hos Kristoffer och Jonas där vi då bodde. Jag var nervös och kunde inte sova minns jag. Jag skulle upp dagen efter och börja jobba på mitt första riktiga heltidsjobb BIT. Det var tider det, hehe. Grattis till mig och Norge idag, vi har 1-års dag. Det firade vi med jävligt dyr Thaimat. Förresten har vi också grymma reseplaner på g, mer info kommer! ;) Enjoy


Avslutar med denna bild från förfesten innan förfesten i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback