Surfers Paradise

Hallaaa. Ungefar 5 min efter att jag skrev sist sa kraschade min dator, 2 manader gammal. Sa jag far forsoka lamna in den sen nar vi ar i Cains sen. Javligt segt! Sa nu for ni har overseende over att jag inte kommer blogga sa ofta. Men nu ar vi iallafall i Surfers Paradise. Vi visste ingenting om det stallet innan sa vi hade inga forvantningar men herregud vad jag alskar det har! Hela staden ser ut som Miami med massa skyhoga skyskrapor. Och stranden ar underbar, kritvit sand och den ligger precis vid stan sa det ar jattecoolt. Men jag tror att vadret gor en del ocksa, vi har haft stralande sol, 30 grader och 26 grader i vattnet, klagar inte. Lite mer an er hemma va? ;) Tanker pa er i kylan!!

Imorgon har vi kopt biljetter till en nojespark med vattenpalats som heter Dreamworld/White water world. Sa imorgon ska vi vara barn for en dag, ska bli riktigt kul. Har i Surfers traffade vi aven Julia, Victoria och Camilla hemifran, traffade dem i receptionen, helt sjukt vad varlden ar liten. Nu ska jag soka efter olika utbildningar, jattekul att tanka pa sant nu liksom. Ha det sa bra sa skriver jag snart igen! Den 7 februari aker vi vidare till Brisbane och sedan ska vi pa bushcamp i Noosa.  Eftersom min dator ar sonder sa har jag heller inga bilder, snodde en fran Michan bara. Puss pa er! Skickar lite varme! :)


Kommentarer
Postat av: Kryckkíd

Tråkigt med datan! Vill ju läsa :) fina är ni i alla fall! Härligt att ni får lite sol på er ngn gång ;) miss you!

Datum:2012-02-09 Klockan:18:08:29
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Datum:2012-02-11 Klockan:13:01:25
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback