Tack för mig!

Hejsan. Nu har vi varit hemma i 8 dagar. Jag har sökt massa jobb redan och är allmänt trött på att bara gå hemma. Sista tiden på resan var helt underbar. Shoppade loss rejält i New York. Hela senaste månaderna har varit till för att min familj och mina vänner ka få läsa hur vi har haft det på vår jorden runt resa. Nu är den slut och jag känner även att min blogg bör ta slut. Just nu har jag ingenting intressant att blogga om och jag orkar helt enkelt inte ta mig tid till att komma på något kul att skriva om heller. Jag har bloggat i mer än 4 år nu, helt galet.

Tack till er alla som läst min blogg!
Jag kommer inte ta bort bloggen, på grund av att jag själv vill kunna läsa den i framtiden men jag kommer alltså inte skriva några mer inlägg.

Puss&Kram / Kajsa

Ni kan gärna följa mg på Instagram istället, där är jag mer aktiv. Heter Kajsafri :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback