Värsta dagen!

Själva dagen har inte varit så dårlig, förrän någon IDIOT tog min plånbok! Det är helt omöjligt att jag har tappat den. Någon har alltså tagit den från min väska.....Fattar inte hur man kan med. Så nu blev jag av med lite pengar, bankkortet (som nu är spärrat) Massa rabatter,idkortet, alla affärskort, typ 10 st. Hur kul är det det? Innan jul med, får gå till banken och ta ut pengar för att köpa julklappar. Men en bra grej med dagen var att jag hittade världens finaste klänning på Zara, men jag kunde inte köpa den eftersom min plånbok var stulen men jag hoppas jag kan hitta den senare :) Nu ska jag plugga och tjura! Enjoy

Kommentarer
Postat av: Emilia

WOOOOOOW WTF !? jävla idiot!

Datum:2009-12-14 Klockan:22:17:19
URL: http://etphoneshome.devote.se
Postat av: Petra

NEEEEJ DU SKOJAR! Vad ledsenj ag blev för dig nu :( Hatar såna idioter. Men vi hörs om datum att ses:) Pöss

Datum:2009-12-15 Klockan:22:51:05
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback