Sticky!

Jaja, igår var jag och några till på Sticky, det var nice ännu en gång. Först var vi hemma hos Mandy och åt pizza, våran pizza var äcklig men det slank ner konstigt ner ändå, var hur hungrig som helst! Sedan åkte vi in till Göteborg. Stod i kö länge men tillslut kom vi in. Väl därinne gjorde vi det man ska göra, så låt bildera tala ;) Enjoy
   
Vet inte vad som hände här xD hahahah               Man blir lite galen.... ;)

Helena, Amanda, jag, Amanda, Erica och Julia :D

Gänget igen :D

Nu ska jag äta morätter och dipp och kolla på Talang tänkte jag ;) hejsvej

Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad fina ni är! jag är 15 år, född 1994. och tack så jättemycket:) kram

Datum:2009-05-22 Klockan:22:59:47
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det man ska göra där är att dansa röven av sig! :P

Datum:2009-05-23 Klockan:23:23:43
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback