EmmyKajsaDesign UF

Idag har jag och Emmy jobbat med vårat företag hela dagen. Från 11-22. Vi skrev hela affärsidén, nu gäller det bara att min ekonom till mamma kollar igenom så allt stämmer. Så det där med bilder idag var en tanke som försvann, hinner nog med det imorgon efter tandläkaren. Usch nu får jag ångest, hatar att gå dit. Kanske ska dra ut en tand med...jag är 18 år och har en mjölktand kvar, den borde inte vara kvar så jag ska dra ut den ;) Får väl se hur det går.

Iallafall jag och Emmy har startat ett företag. Det ingår i kursen Ung Företagssamhet som vi läser. Det är superkul! Vi tillverkar egna smycken. Tänkte kanske göra reklam här på bloggen snart med ;) Vår affärsidé går ut på att vi tillverkar armband som vi sedan säljer. Varje armband är handgjort och unikt. Vår målgrupp är främst unga kvinnor, men även lite äldre kvinnor. Eftersom varje armband har en egen design, så tror vi att det finns något för alla. Vi erbjuder prisvärda produkter med en snygg design och mycket bra kvalité. Armbanden består främst av mocka band i rosa, lila, svart och beiget. Sedan har vi även armband som är gjorda av kedjor. Jag lovar att jag ska lägga upp bilder på dem så fort vi fotat dem. Grymt snygga är dem! :D Nu ska jag snart hoppa (?) i säng, ska ju till tandisläkaren 10:10 så jag måste upp tidigt...:( Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback