FREDAG

Idag hade vi så kallad A-dag på våran skola, = ingen skola! :D Men jag haft fullt upp hela dagen. Först fixade jag mig lite smått sedan åkte jag och handlade mat med mamma, provade ut min studentpresent och köpte strumpbyxor. Sedan åkte mamma och pappa ner till landet, så då kom Sara. Vi pluggade PA,  åt mat, busade och sedan bakade vi tårtan tills imorgon. Den blev lite misslyckad men hoppas den är god ;) Imorgon kommer 11 kära vänner hit på tjejmiddag, det ska bli riktigt kul! Tror jag ska ta och duka nu :D Efter middagen blir det utgång! Nu ska jag ta och fixa det sista, sedan går jag och lägger mig, kan behövas för imogron lär det inte bli mycket sömn om jag känner mig rätt! Jag har nog aldrig innan sovit helt ensam i huset, lite spännande :P Haha God Natt på er! <3 Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback