Little White!

Jag har köpt studentklänning! :D En vit, såklart. Jag tycker det är lite tråkigt att i princip alla har vita kläningar på studenten, men för mig känns det lite som ett måste så även jag har följt trenden! En vit, enkel, söt, kort klänning med volang upptill blev det. Kanske visar lite av den på bild eller så är den hemlig fram till 4 juni ;) Dagen D! Jag fick rus i kroppen när jag provade den, jag vill ta studenten nu! Men det är bara att vänta! ;) Förresten blev jag stolt över mig själv att jag någongång i livet är i tid med något, kanske lite för tidigt till och med, men vad gör det? Nu ska jag äta mat! Det behövs efter en heldag på stan med mamma! :D Enjoy


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh det sa du aldrig idag! Nu blir jag nyyfiken:D Var hittade du den?

Datum:2010-02-17 Klockan:21:23:47
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback