Svaren!

Jaaa, har man inget bättre för sig på denna dumma dag så tänkte jag ge er svaren på min lilla frågestund: Enjoy

Vilka är dina fem närmaste vänner?
Det är svårt att definiera de 5 närmste bara sådär, det beror på liksom. ;) Men om jag är tvungen så skulle jag säga: Therese, Emmy, Amanda, Petra och Emilia. Och ingen speciell ordning då :P

Vilken är favoritfärgen på kläder?
Svår denna med, men svart är alltid snyggast tycker jag. I alla fall nu på vintern, men jag älskar blommigt. Men jag skulle nog kunna sätta på mig vilken färg som helst egentligen, vid rätt tillfälle. =)

Vilken linje går du?
Jag går Samhäll Internationell med ekonomisk inriktning :P

Är du kär i någon?
Nej, jag är inte kär i någon för tillfället. Det är svårt för mig att bli kär, jag måste verkligen prata och känna personen innan jag kan bli kär, sedan gilla eller intressera sig för är en annan sak ;)


Vilka i din klass umgås du med mest?
I klassen är det mest: Amanda, Michan, Sandra och Sara tror jag!

Vad händer efter studenten?
Ja du, beror på om jag får jobbet på Liseberg (intervju nr 2 på torsdag). Annars har jag fler jobbchanser, jag vill alltså jobba! Sedan kommer den kommande resan, helt till Australien. Men pengar måste jag tjäna först!

Ska du följa med på australienresa 2011?
Ja du Amanda… haha. 2011 låter strålande! :D

Kommer sommaren 2010 bli grym som fan?
Att den kommer! Bästa känner jag…


Vilken är din favoritfärg?
HAhah på frågan, men jag vet faktiskt inte, tycker rött och rosa är fint, men inte på kläder :P


Vad vill du jobba med?
För tillfället vill jag utbilda mig till lärare (årskurs 0-6) eller ekonom av något slag! :P Men vi får väl se vad som händer....


Vad ska du göra efter studenten?
Redan svarat på, men jobba och resa.


Hittat någon balklänning än?
Nej det har jag tyvärr inte än. Har en som jag ska beställa från internet om jag inte hittar någon i London!

Vad söt du är!
Tack snälla du som kallar dig anonym…. ;)

Vad ska du göra idag? på alla hjärtans dag?
Idag var jag hemma, övningskörde och sen var jag med Amanda, innan 9 singeltjejer från klassen var och åt resturangmiddag =) Nu är jag hemma, ensam och ledsen….

Vad gillar du bäst hos dig själv?
Jag är nöjd med mina ögon :)


Längd?
171 centimeter


Vikt?
Vem fan vill veta det? Förlåt men seriöst, spelar väl ingen roll? Men jag väger 51-54 kg. Den som frågade vill väl veta...


Jeansstorlek?
En till ointressant fråga… men 25-27 i midjan.

Vad gjorde du igår?
Igår var jag med Amanda, vi bakade kärleksmums =)


Dina 10 bästa vänner?
Jag kan inte välja ut 10 st, 5 är enklare…

 Det var det :D Nu ska jag sova! God natt!


Kärleksmums, bakade med kärlek. Made by; Kajsa och Amanda!

Update: För Mrs S som frågade om när jag ska till London! Jag ska dit den 26 Mars :D


Kommentarer
Postat av: Mrs S.

NY FRÅGA : ) När ska du till London?

Datum:2010-02-15 Klockan:10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback