Meningslöshet!

Ibland undrar jag ens varför jag bloggar, jag gillar verkligen inte min blogg. Och jag vet inte ens vilka som läser, känns helt enkelt ganska bortslösad tid ibland....Dessutom hatar jag min header, skulle göra vadsomhelst för att få byta, ingen som kan hjälpa mig med en ny? ;) Min header representerar verkligen inte mig! Jaja, nog om klagomål. Helgen har varit superskön, jag har bara slappat och inte anträngt mig något alls. I fredags var jag med älsklings Emmy, vi kollade tv och åt godis. Igår myste jag med Amanda hela dagen, eller ja vi räknade matte, men en del snack med, men lite duktiga var vi iaf ;) Och idag har jag varit och fikat med Petra och hennes mamma och min mamma, sedan var vi på bio, såg Snabba Cash. Jag hade inte läst boken, men den var ändå bra. Inte den bästa men ändå helt okej ;) Så ingen utgång alls denna helgen, jag blev lite chockad själv att jag kunnat hålla mig, haha jag älskar ju att gå ut som ni kanske märkt. Men nästa helg fyller Sara 20, då smäller det igen! :D Oj, detta inlägget blev rätt långt ändå, vad duktig jag är, hehe....Nu hade jag tänkt plugga lite, inget stress men jag har inget bättre för mig, haha tragiskt....Puss på er! Enjoy


Jag är inte Twiligt galen, men jag älskar denna bild! Så fin! :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

bilden hade varit finare om dom log mot varandra dock ^^

Datum:2010-01-17 Klockan:21:28:34
URL: http://etphoneshome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback