Lördag

Hej på er! Igår var jag varit duktig och dammsög (?) hela undervåningen, sedan åkte jag in med Sara och Julia till Göteborg, fick med mig en mysig stor svart tröja från Monki. Sedan satte vi oss på Fröken Olsson (ett café) och snackade en massa skit ;) Det var mys! Idag blev det också en heldag inne i Göteborg, med mamma och hennes vännina, det var kul. Vi åt lunch på Soho och shoppade lite. Fick med mig en lila mockajacka, ett armband och lite små saker, nu får det räcka med shoppingen på ett tag. Har även köpt en byxdress och en långklänning den senaste veckan. Bra att ha i garderoben ;) Nej då, men det är ju kul att köpa nya saker ;) Idag på kvällen blir det mys med Petra vi får se vad vi hittar på för bus ;) Det är ju VM om inte annat. Tror att både England och Argentina kan vara roliga att kolla på! :D Nu kommer tjejen snart. PUSS PÅ ER! Enjoy



Har en känsla att det kommer bli mycket studentkort men det var
ju den lyckligaste dagen i mitt liv också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback