Hemma på en kort visit

Nu har jag varit hemma både lördag och söndag och måndag. En helt enkelt bra helg. Skulle ta det lugnt men jag har faktiskt jobbat på Liseberg både lördag och söndag. Men det gjorde inte så mycket för det var mina sista två jobbdagar där för i år ialla fall. Om jag inte får mycket bättre lön i Oslo till sommaren så vill jag jobba nästa år igen. Igår var det också den sista Lisebergsfesten för min del iaf. Den höll hus på Henriksberg med Vvänsterpartiets valvaka i lokalen ovanför. Spännande, hehe... Mitt och Victorias mål var att smita in och ta en bulle, vi lyckades smita in men de hade inga bullar! De drack bara massa öl. Haha. Det var en lyckad fest och jag var hemma lite efter 2. Sov i min efterlängtade och mysiga säng ända till sent. Nu ska jag snart hoppa (?) in i duschen och sedan är det dags för att ta bussen hem igen, ja hem till Oslo.

Imorgon ska jag jobba 07:15-15:30. Skittid men det är bara att stå ut. Jag får nog sluta tidigare också för jag måste hinna gå till skattekontoret för att hämta en skattelapp så jag inte får skatta 50 %. Det är ju inte så kul.

Nu har jag bråttom men jag måste bara säga att jag har haft en underbar sommar med Liseberg! Igår var en jätterolig kväll och jag har aldrig mått dåligt eller varit ledsen när jag har er runt omkrong mig. Jag hoppas att få se er igen nästa år och jag kommer saknar er alla jättemycket! Jag ska tänka på er på bk när jag jobbar på mitt café i Oslo, för det är verkligen inte samma sak. Men om jag har balder på tankarna så kanske jobbet blir lite roligare, hoppas jag! :) Enjoy


HAhaha, det är det tokiga jag gillar, tror jag passar in här ;) hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback