Fetsöndag

Vaknade sådär runt 12 tiden i vanlig ordning efter en galen utekväll igår. Hamnade tillslut på ett ställe med grym musik! MEN det var bara kineser på stället, haha. Lite komiskt ändå. Nu har vi precis ätit pizza och jag har just bakat kladdkaka. Fetsöndag it is! Innan var jag vid operan och såg lite på red bull flying sak, typ människor som hoppar från en ramp och försöker flyga. Var där med Tove och hennes vänner Andréa och Julia. De har precis flyttat hit till Oslo, 3 gator bort från oss och alla ska börja jobba på BIT. Känner lite nostalgi från mig själv för ett års sedan ;) Nej nu måste jag titta till kladdkakisen, hoppas den är god. Hihi, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback