Dag 2 i Sydney

Vaknade imorse ganska utvilade, känns skönt. Vädret är just nu regnigt men ändå ganska varmt. Har fått tips från hotellet till en outletmarkna så ska försöka hitta oss en regnjacka. Regnet är inga problem för mig men jobbiga är att vi går runt och fryser! Typiskt oss att bara tänka positvit om att det ska vara fint väder. Tog med mig ett par långa byxor och de är så små att jag inte kan gå i dem, haha. Typiskt mig igen. Annars hade vi tänkt att åka och kolla på hostel i Bondi Beach idag. Börjar få lite panik med boende, vi bor just nu på Wake Up hostel i centrum av Sydney, men vi ska bara bo där till lördag, och det är ganska dyrt hostel. Annars kanske vi kunde få bo hos Linnea och Alexandra i deras lägenhet vid Bondi, det vore verkligen super!  Har fortfarande inte hunnit lägga in bilder på datorn än, men ska göra det så fort jag har tid! Så ni får en ofräch bild från webcameran på datorn istället :) Hörde förresten att det snöadde i Sverige, hoppas ni får en vit jul! Här är julgranerna överallt och julmusiken spelas i varenda affär, men sommarkläderna är det enda man kan köpa här, inte ens jackor hittar vi. Så vi har 0 % julkänsla. Puss
Trött men nöjd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback