Lördag

Blev väckt av världens bästa vän imorse med en puss på kinden. Sedan åt i lite frukost och myste innan det var dags för lite släkt och vänner för att komma på midddag. Jättetrevligt, kändes verkligen kul att träffa alla innan jag åker. Petra stannade ite extra och lekte frisör. Så nu har jag 2 dm kortare men friskare hår! Det var vverligen behövligt, för jag har inte klippt mig på flera år riktigt ordentligt. Men man vill ju alltd ha längre hår än vad man har, så nu får jag väl spara ut det i några år igen ;) Men kändes trots allt skönt inför resan att inte håret är så slitet. Sedan blev det en lugn kväll med godisätande och spel. MYSIGT. Nu ska jag snart lägga mig, måstem upp tdigt imorgon för att acka den j*vla ryggsäcken. Ser INTE fram emot att packa ner de kommande 8 månaderna i en ryggsäck men det måste ju göras det med. Hoppas ni haft en fin lördagskväll! Puss på er! Enjoy


Tummen upp för friskt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback