Sondag

Hejsan! Nu sitter jag har igen vid hostelets datorer sa ni far ursakta att alla bokstaver inte finns med.... Har till och med lagt in massa kort pa min dator som jag hade tankt visa er men eftersom det ingick 4 timmar internet pa hostelet sa funkar det inte att koppla upp sig pa egna datorer. Jag har fixat ett Aussie nummer nuom ni skulle behova ringa eller sa: 0061452385392. Igar var vi ute for forsta gangen i Sydney. Gick bara ner till baren som tillhor hostellet, Side Bar. Det var helt fullproppat med folk och jattebra musik sa vi klagade inte det minsta. Imorse madde vi inte det mesta men vi bestamde oss for att ga en promenad till Botaniska tradgarn och satta oss pa en filt och lasa varsin bok, vadret var lite molnigt sa det var perfekt tankte vi. MEN nar vi kommit fram sa sag vi molnen komma, och de var riktigt svarta. 5 min senare stod vi dar utan paraply eller regnjacka helt genomblota, ut och in! Helt galet var det, langesedan jag sag sa mycket regn! Sa da fick vi ga i affarer istallet. Hela dagen igar bestod av shopping och idag med. Men vi alskar ju det ocksa. Jag tycker de har fint mode har, allt ar sommrigt och billigt. Igar kopte jag ett spets linne och en spetsa kjol, och idag ett par spetsshorts, hahahah... Har jag namnt att jag gillar spets? :) Ikvall vet vi inte riktigt vad vi ska gora, Amanda ligger nu och sover, hon ar lite sjuk sa jag far val roa mig sjalv med nagot. Hoppas ni mar bra hemma! Tanker pa er! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Mammi

Haha - jag kan riktigt se er framför mig men shopping är ju kul!!!

Kramar i massor från oss alla!

Datum:2011-12-11 Klockan:10:15:49
Postat av: Jesper

Ge fan i å shoppa å ta färjan över till Manly beach istället!

(missa inte att ta på tjurpungen ger tur)

Datum:2011-12-11 Klockan:13:42:32
Postat av: Kajsa

Jesper; det är inte värt att ta en tur till manly beach när det spöregnar ;) tjurpungen har vi redan tagit på!!!

Datum:2011-12-12 Klockan:08:51:05
Postat av: Boppo

Hallå där - världens bästa Kajsa!

Nu kan moster också följa din blogg.

Hoppas att ni har det superbra och att

ni får en bra jul!

Tusen pussar & kramar

Boppo

(Nellie sover, men hälsar nog...)

Datum:2011-12-15 Klockan:20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback