All alone

Nu sitter jag här och har drömt massa skit i natt. Blir ledsen när jag vaknar nästan. Ska försöka glömma det. Amanda åkte i morse, fy. Men en sak har jag hittat som är positiv. Det är den 11 februari och då är det dax för säng byte. Det låter kanske lite kontsigt men i lägenheen så har vi en slags våningsäng. När vi flyttade in var det bara en säng, 1.60 bred, en säng på väggen. Sedan kom vi på att vi nog inte klarar att dela säng i 8 månader. Haha och tur var väl det. Amandas föräldrar kom och Amanda tog hit sin säng från Sverige. Även om den sängen under bara är 1.10 så gillar vi både den mest. Nu är det min tur att sova n månad där nere, wiihoo. Haha, detta kan ha varit det mest ointressanta blogginlägg jag någonsin skrivit. Men jag har ju inte så roligt heller.... Enjoy


Ovanför texten är den stora sängen. Och bakom skynket, den lilla kojan
är den andra sängen som jag nu flyttar till, hahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback