Hemmaaaaaa

Hejsan hoppsan! Hur ska man börja ett inlägg? Tycker det är svårt. Vill säga hej men det är ju ingen chat. haha problem jag har. Nu är jag hemma från Rhodos! Hade en underbar vecka med mycket skoj, sol och galna kvällar. Härligt. Kom hem i söndags och åkte så direkt från Landvetter till Lisebergsfest på trädgårn. Var jättekul att träffa alla igen efter 1 år, ni är för goa! :D Så ja, nu är jag hemma bara ett tag, chillar bara men det är ändå ganska skönt. Nu är jag "ledig" i 2 veckor innan jag börjar jobba på Liseberg igen. Ändå har jag fullspäckat schema. 

Vet inte om det är jätteintressant att lägga upp blder från Rhodos när alla finns på facebook, och känns som de få läsare som ni är ändå är vän med mig där. Men slänger upp några ändå. Nu ska jag kolla klart på snabba cash som går på canal+ first. Den är grym! Imorgon är det utgång på kvällen, annars ska jag bara till stan och packa upp mina 2 väskor... fy fan. 

Puss på er! Enjoy 



Min fina bästa vän!





Sura över att behöva åka hem :(

Tack för en underbar vecka. Har kommit på att jag hatar vintern ännu mer nu.
Och snälla, kan det inte bli sol i Göteborg med så man får behålla brännan i
alla fall en vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback