hellas

Visste ni att Grekland heter Hellas på norska? Nu vet ni det. Men nu känner jag att jag behöver lämna Oslo och Norge lite bakom mig. Från och med nu och 7 veckor framåt bor jag i Sverige. Börjar jobba på Liseberg om 3 veckor, så fram tills dess är det semester, och imorgon bär det av till Rhodos :D. Ska bli så jävla skönt. Och jag ska bli så jävla brun ;) Så vi hörs efter, den 3 juli. Ha det mysigt och njut i värmen för det ska jag göra. <3 Enjoy


Så här mysigt hade vi det i Alanya i maj 2010. Nu drar vi Rhoddan, Petra ska med också :D

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

Datum:2011-06-27 Klockan:00:35:34
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Åsa Andersson

Goddag! vad kul dina inlägg är! lär definitivt läsa dina poster igen! =) Ha en rolig helg ;)

Datum:2011-06-29 Klockan:02:33:23
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback