shoppingfreak

Jag är shoppinggalen. Knäpp, dum och total värdelös när det gäller att spara. Jag har precis räknat ut att jag måste spara 9500 i månaden nu dessa 6 månader innan vi ska ut och resa våran jorderuntresa. Herregud. Idag var det 50 % på allt på Bikbok. Jag slutade 19:15, de stängde 20. Han jag? Jaaa då, nu är jag bikini, linne, halsband, shorts och massa underkläder rikare och x slantar fattigare. DUMMA KAJSA! Jaa nu ska jag leva på nudlar, bra för kroppen, hehe.. Nej men jag måste skärpa mig. FY! Imon ska jag förresten jobba 06:30-19:30. Där har vi pengar! ;) Jobb lördag med, sedan ledig söndag och måndag :D FEST i helgen i massor! :D Enjoy


Så här vill jag vara nu. SOOOOOOL, det bara regnar här i Oslo :(
Kroatien 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback