Sämsta

Utser mig till sämsta bloggerskan. Inte för att jag kan ens se mig som en bloggerska. Men ändå, bara principen. Men har faktiskt inget roligt att skriva. För mitt liv är rätt tråkigt just nu. Shoppar gör jag i massor, men vem är egentligen intresserad av vad jag köper? På onsdag har jag iaf tagit ledigt från jobbet, så jag ska åka hem i 5 dagar. Lovely! Ska gå på treornas student och låsats som det är jag, absolut fortfarande bästa dagen i mitt 20 åriga liv. Igår hade de bal, jag vill också gå på bal igen, att känna sig fin i parken. Fast då skulle jag valt en annan frisyr. Haha. Avslutar detta meningslösa inlägg med en bild från min bal. :) Enjoy




Kommentarer
Postat av: Fru Zne

Söt!!!

Datum:2011-05-24 Klockan:09:11:15
Postat av: Petra

Du är så fin hjärtat! Jag har inte alls mycket plugg i sånt kvar just nu, så får du en stund över när du är hemma kan du väl slå en pling så kanske vi hinner ses en snabbis?! Puusss

Datum:2011-05-24 Klockan:10:42:04
Postat av: Emilia

haha, ja linnet är ditt. Du måste säga till om du vill ha tillbaka det!! Haha har ju haft det i flera år när jag nu tänker efter. Fasen va fin du var förra året på din bal, saknar dig!! <3

Datum:2011-05-25 Klockan:22:19:00
URL: http://etphoneshome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback