Happy lørdag

Æter lite fisksoppa till lunch på jobbet och dricker cola. Livet ær grymt på alla vis (næstan). Sista lørdagen på jobbet och sista lørdaqen i Oslo. Sjukt. Ikvæll ær det værldens størsta utgång som gæller? ;) Jobbigt att skriva på norsk tangentbord, fattar knappt sjælv. I torsdags var jag och Mandisen på bio, såg Eclipse. Jag har læst alla twilight bøcker och måste såklart se filmerna med. Amanda hatar filmerna innan så jag var tvungen att bjuda henne før att slippa gå på bio sjælv ;) Men jag tror faktiskt hon var lite imponerad av filmen trots allt... Igår så var jag ute en svæng och drack lite vin med Matilda och Felicia. Mysigt. Nu måste jag vika massa byxor igen! Hoppas ni mår lika bra som jag ;) PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback