HEMMA

Hejsan nu är jag äntligen hemma! Oroar mig redan tills att jag om baara 5 dagar ska behöva säga hejdå igen. Men det tar vi då. Nu sitter jag hemma och inviger min nya dator som jag ka ha med mig på resan. En HP bllev det, 11,6. Perfekt! Idag ska jag nog mest packa upp allting och tvätta otroligt mycket! Sedan hinner jag inte sappa mer i veckan, har fruktansvärt mycket att hinna med.

Jag ska;

Fylla i min tatuering
Köpa skor
Köpa solskyddsfaktor
Köpa massa annat till resan.
Köpa datafodral
Gå till örondoktorn
Umgås massa med famijen
Ha avskedskalas med släkten
Utgång i Göteborg med mina tjejer
PACKA, och inte ha meer än 10 kg med mig....LYCKA TILL!!

Och säkert 1000 saker till som jag inte kommmer på just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback