en helt vanlig tisdag

Hemma i lägenheten igen efter en mysig helg i Sverige. Och idag var det en vanlig arbetsdag. Trist. Det är vad mitt liv här i Oslo är just nu. Innan hade jag ingen framförhållning riktigt. Jag visste bara att pengarna som varje månad kom in på kontot, all slit man lägger ner varje månad tillslut kommer att spenderas på bästa möjliga sätt. Och just nu vill jag bara dit. Jag längtar efter att bara komma bort ifrån detta slit, jobb och vardagsmiljön NU. Men om en månad drygt så är jag där. Kommer såklart sakna Oslo massor, men just nu känns allt bara tamigborthärifrån. Men om en vecka sitter jag och Amanda i Globen och kollar på Rihanna LIVE. Herregud vad det ska bli kul. Månadens höjdpunkt. Nu ska jag lägga mig, imorgon är det jobb på mitt andra jobb som gäller, 8-17 på BIT. Amanda är inte hemma ikväll så jag har dessutom haft världens tråkigaste kväll. God Natt på er, hoppas ni har lite mer sällskap. Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback