hello my friends

Idag gick dagen superduperfort! Och snart ska jag iväg och träna, step och styrka kl 20. Puh. Imorgon är jag ledig, riktigt skönt ska det bli, frågan är vad jag ska hitta på :P Har en liten tanke att åka hem snart, vill gärna vara hemma en helg men framöver ser det ut som om jag jobbar varje lördag. Så jag tänkte att jag kanske kunde åka hem lördag efter jobbet och åka tillbaka till Oslo på måndag, eftersom jag är ledig då. Har lite panik över att jag måste köpa ryggsäck, skor, dator, kamera m.m till resan. När ska jag hinna det annars? Hoppas ni haft och fortsätt ha en fin tisdag! Varför är det alltid så svårt att avsluta ett inlägg?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Kajsa! Har läst din blogg ett tag nu, och kommenterade nån gång för nån månad sen :) Kul att du ska ut och resa!! Så avensjuk. Jag har iallafall fått jobb i Oslo men har ingen lägenhet om en månad :/ Vilket två av mina kompisar heller inte har. Det är ju så sjukt svårt att hitta lägenhet här, och tänkte bara vara lite ful och fråga vad som händer med din lägenhet? Flyttar alla ut? Ska den hyras ut? Skulle vara hur snällt som helst om du kan ge mig namn eller nummer till hyresvärd om det är så att den ska hyras ut.



Ha det så jättebra:) Kram Emelie

Datum:2011-10-19 Klockan:00:44:01
URL: http://dearemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback