kanelbulle tisdag

Idag ær det tydligen kanelbullensdag. Och ingen kanelbulle tror jag hamnar i min mage iallafall. Ønskar att jag vore hemma och mina mamma hade bakat nybakade bullar, men nu ær jag inte hemma och mamma skulle aldrig baka bullar, haha :P Nu ær jag på jobbet, har vikt alla jeans som finns nu så bloggar lite fort. JObbar till 19, sedan ær det træning! Imorgon ær jag antagligen ledig, ska bli skønt. Sedan kommer mamma och hælsar på i helgen medans Amanda åker till Sverige. Så det blir en lugn och mysig helg. Nu måste jag gå.

Førresten ær jag i akut behov av någon ny design till bloggen infør resan. Vill gøra om allt, byta text, header, typsnitt, bilder, ja ALLT. Saken ær att jag ær den mest okunniga i værlden på det hær. Någon som kan hjælpa mig eller vet någon som ær grym på sånt? Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Men hallå där. Jag har visst bakat bullar, 4 gånger I alla fall.

Datum:2011-10-04 Klockan:16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback