Myshelg.

Ååå helgen blev riktigt lyckad. Mamma kom på fredagem och hälsade på mig på jobbet. Kramade henne och i ögonvrån såg jag någon mer jag kände igen. Där bakom kläderna stod min bästis Therese! ÅÅ vilken överraskning! Så på fredag efter jag slutat jobba så kom jag hem till lägenheten till dukat bord med räkor, aioli och annat gott. Dessutom var kylen och frysen fyllda med massa god mat. Lördagen bestod av jobb från 12-20 för min del. Mamma och Therese var allmäna turister i huvudstaden. Efter jag var klar med allt jobb så väntade en middag på resturang Pasta Basta på bogstadsveien. Mycket gott, sedan gick vi hem och laddade ner idol och såg på det. Idag spöregnade det hela dagen, sämsta vädret. Kallt var det också, men vi gick till Aker Brygge och avslutade sedan turistandet på lunch på Egon på Karl Johan. Nu har de åkt hem och jag sitter här helt ensamt, fullkomligt hatar att vara ensam så har lockat hit Lotta och Jacke på lite bullfika. Nu kommer de snart, hoppas ni haft en mysig helg! Känns konstigt att inte vara bakis idag eller att jag inte var ute igår, måste erkänna att det var riktigt skönt att ha en vit helg. Här kommer återligen lite bilder från veckans outfits. Enjoy



Måndag:
Stövlar: Bullboxer, Jeans: GT, Tröja: HM, Väst: Vero Moda



Fredagens:
Tunika (NY):Vero Moda, Byxor (NYA): JC, Väska: Amandas, Skor: Bianco
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback