DAGENS

Dagens humör: Lite trött men glad, räknar ner dagarna!
Dagens mående: Mår fint, kroppen mår annat.
Dagens borde: Inte hänga här på morgonen innan jobbet.
Dagens frisyr: Det har jag nite bestämt riktigt än
Dagens smink: Det gamla vanliga?
Dagens klädsel: Ny tröja från igår som jag pysslade med igår, converse, jeansväst?
Dagens planer: Jobb till 1, sedan Zumba och packning
Dagens materiella vill ha: Ett par höstskor, våra snygga Elvinejackor i butiken.
Dagens fundering: Vart tar alla mina pengar vägen?
Dagens beroende: Facebook. ;)
Dagens tråkigaste: Att behöva diska senare...
Dagens längtan: REEESAN, helgen och 1 november
Dagens superlängtan: RESAN MED STORT R
Dagens tidning: Har inteläst en tidning på flera månader.... :(
Dagens låt: Håkan inför fredag, eller Newkid - Jag gråter bara i regnet.



Kommer sakna våran söta lilla lägenhet!

Förresten så fastnade inte ens nitarna på shortsen igår så jag pimpade en t-shirt istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback