veckan som varit

Sitter just nu på balkongen, tro det eller ej. I skuggan (vi har bara sol mellan 11-12 på dagen) Och sitter i linne, Helt galet varmt är i Oslo! Kommer verkligen sakna våran lilla rosa stol och lilla rosa bord här på balkongen..hihi. Gick hem från stan i bara tunn tunika. Hoppas det blir blir lika fint imon då jag är ledig. Idag syndade jag, shoppade lite... 4 nagellack, byxor och en sjal... MEN det kostade nästan under 100-lappen, så då tycker jag det mer är som en investering ;) hehe...

Denna veckan har jag varit riktig duktig att ta lite kort från vardagen som bestått av jobb, här kommer därför några bilder jsut därifrån. Vet inte om jag har tillåtelse att lägga upp bilder på själva butiken så vågar inte göra det. Nu ska vi städa här lite grann. Sedan lite fredagskos med chips, dipp, morötter och popcorn! :D Mys fredag! Enjoy 





  

Måndagens: Tröja: Bikbok, Kavaj: Second Hand, Örhängen: Raglady  



Hade lite tråkig så jag och Sarah gjorde ansikten till dockorna... ;)





Dagens, där ser ni lite av min tattoo också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback