Sommaen 2008

Okej nu är jag hemma i stan igen, ganska skönt faktiskt...Nu ska jag försöka skriva ihop hela sommaren i text och massa bilder..kanske blir lite långtråkig men men :P

Juni: Jobbade som städare i tre veckor....kan bara säga såhär: Jag ska aldrig bli städare!! Det var segt,tråkigt och jobbigt men trots detta så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att jobba so m det igen nästa sommar..för det var mycket pengar det handlade om ;)
Det blev lite cykelturer med tjejerna och en hel del filmtittande med gänget därnere på landet.

Juli: Först var det ju Kroatien som jag inte kommer skriva eller lägga upp bilder på eftersom jag redan har ägnat ett helt inlägg på detta..Se nedan ;)
Jag och Petra var inne i haga och åt bulle b.la och kollade på coola afrikaner på Gothia...Det blev en hel del shopping denna månaden med ;) Och många timmar spenderande ute på olika öar i våran lilla skärgård ;) haha...I love it! Att åka ut bara i den illa ekan ut till fina sol och badställen...så mysigt!!

Den 26 juli så tältade vi också ute på en ö, Det blev lite knasigt men vi hade supermysigt och kul..sov dock inte så mycket :P Gjorde iordning mitt rum på landet med, lite nya gardiner,lakan,byrå och tapet..se bilder.


Augusti: Denna fina månad, (nog den bästa månaden enligt mig) började i Gränna! Ni undrar säkert vad jag gjorde där men det var faktiskt så här: Jag, Emmy och Amanda var som ni kanske vet på Språkresa till Jersey förra sommaren så vi åkte tåg till Gränna och hälsade på Frida och Lisa som vi träffade där :) Vi badade i iskalla Vättern ( som de tyckte var varm typ 19 grader) Vi blev lite bortskämda med vårat vatten som då var c. 22 grader men vi hoppade i ändå. Sen gick vi runt i den söta lilla ministaden och kollade på polkagrisarna, och sen var vi och shoppade lite i Jönköping...Hade superysiga kvällar och dagar där.
Blev en hel del nya kläder och en bikini denna månaden med men ni får träffa mig för jag orkar inte visa allt :P

Det var typ den sommaren som gick snabbt, känndes som c. 1 månad men jaja det är inget att göra åt, Har iaf bestämt att jag inte vill bo i regniga Sverige när jag blir större...fast denna sommaren har bjudit på lite mer sol än förra. Nu blir det väl lite bilder då! Föresten börjar jag skolan redan imon :S läskigt med en ny klass fast jag känner ju typ 15 innan men ändå..massa som är födda 90 juh..det ska nog bli bra, när tvåan är slut är det juh bara ett år kvar till studenten!! Yeah, ha det bäst! Pussar Enjoy ^^

MIn nyköpta body och mina gråa shorts från Jersey!      
Min body och mina gråa   Min klänning som jag i     Jag gjorde om mitt
shorts från Jersey!              princip bodde i ;)               rum i sommarstugan

 
Tacokväll hos LInda <3

Jag trodde jag hade fler bilder :(  Haha typiskt mig att bara tro :P  Jaja ni som känner mig vet juh! ;) Jag hade inga bilder när vi var i gränna tyvärr och inte shoppingrundorna i Göteborg heller, och inte tältningen men lite va dessa bilderna kommer snart när jag har lärt mig att överföra bilder från mobilden till datorn! :) Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback