Stessad!

Jag har fruktansvärt mycket att göra nu, hinner inte ens äta känns det som, jag kan rabbla upp en hel a4 på vad jag ska hinna göra innan jullovet men jag lovar det ska jag inte. Istället kan jag lova att jag ska ta och skriva ett fint inlägg på lovet om allt möjligt under de senaste 2 månaderna, alla mina härliga köp, och en sak jag vann i en tävling, nu blev du allt lite nyfiken :P Jaja, jag gillar tävlingar och därför är jag med i denna med. Jag måste då tipsa er om denna tävlingen :D
För att tävla måste ny gå in på therézeahlm.blogg.se
Pussar på er! Enjoy

Vinn en kodak digitalkamera!


Kommentarer
Postat av: Marica

Vad kul att du är med och tävlar om filmen.

Lycka till.

Datum:2008-12-11 Klockan:15:23:15
URL: http://www.rodeback.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback