Måndag

Idag var det skola igen då..fast vi hade bara två lektioner :P Sedan var det tänkt att vi skulle åka till Åsa och bada vi 8 tjejer i klassen som umgås. Då var åsabussen 30 minuter sen så hälften drog medans Jag, Erica, Michaela och Amanda åkte till Vican och badade istället. Det var också mys men vi hade ju ställt in oss på Åsa, hade till och med med oss en beachvolleyboll! Jaja, badade två gånger! Hemma fixade jag lite snabbt och sen var det avslutning på teatern, det var sorligt fast vi hade kul. Sa hejdå till alla söta, jag ska inte fortsätta för våran grupp ska slås ihop med massa jobbiga 1993 och det orkar inte jag, inte så kul heller längre...Jaja Dagens hjälte blev ändå Jessica, vi hade med oss fika och det blev lite kakor över så hon gick runt och bjöd folk på det som var kvar..
- Hej vi fikade och det blev över, vill du ha? 
Vissa sa nej, de kanske trodde att det var gift i dem xD haha! Det roligast var att det var kakor med choklad som var smälta och formade som grodor! :D
Nu sitter jag och kollar på topshop, ska dit imon, undra om jag ska ta och köpa några av dessa sötsaker? 

  Och outfit idag
Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback