Onsdag

Nu är jag jävligt trött....på jobbet! Orka gå runt och städa i typ 7 timmar! NO Men men jag över lever nog :P Efter jag hade cyklat hem från jobbet i Presse så cyklade jag vidare till Kungsmässan, köpte en skitsnygg strandväska, se nedan och örhängen och ring till midsommar. Letade i typ 2 timmar efter ett matchande linne till smyckerna men inget funnet, får väl ha något gammalt. Här kommer lite kort från dagens köp och måndags kvällen....Enjoy 

Outfit måndagkväll, fika  med Emmy och Amanda
   
Örhängen                         Linne SVEA från Lager 157                                        
,svarta rosetter                 Kofta/jacka fån Vero Moda                                              
                                    Jeans - mina kära Tiger Jeans
                                           Skor, rosa prinsessskor från Ellos
                                              Väska från Wassens
                    
          Frisyren                      Glömde att berätta om
                                               mina nya skor köpta på Raglady by Tara
                                               från Friss&Company, helt 
                                               i plast, supersköna 
                                               badskor kan man väl säga...
                                       
    
     Väskan, från Kajs                    Närbild                   Smyckerna från Guldfynd            
      märke Bozzini


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback